VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ
Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dní od převzetí zboží. Stejný termín platí i pro výměnu zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme vás o dodržení níže uvedených podmínek:
- vyplňte formulář, který najdete zde
- vyplněný formulář i se zbožím zašlete na naši adresu uvedenou ve formuláři
Zboží musí splňovat tyto podmínky:
- nesmí být použité, či vyprané - musí být nepoškozené a kompletní
- s kopií dokladu o koupi
Zboží posílejte doporučeně (ne na dobírku) a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy pokud bylo zboží upraveno podle jeho přání.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Zboží je nutné posílat co nejméně zpřehýbané a v balení, které co nejvíce odpovídá původní doručené zásilce ke Kupujícímu.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Peníze za zboží vám převedeme na účet do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
Při výměně zboží hradí další poštovné Kupující dle ceníku dopravce.
Pokud zákazník vrací zboží z objednávky, u které nebyla fakturována doprava a celková suma objednaného zboží tím pádem klesne pod 3.000 Kč, bude zákazníkovi fakturováno dopravné dodatečně.
REKLAMACE
I když je procento vad na dodávaném zboží velmi nízké, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Kdy můžu reklamovat?
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení.
Jaká práva mám při reklamaci?
V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky.
Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.
Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.
Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.
Jak mám reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Bellou, Kosmonautů 4151, 430 01 Chomutov ideálně společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde.
V případě vyplňení formuláře bez pomoci personálu, je potřeba uvést vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
Kontakty
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu eshop@bellou.cz nebo na tel. čísle +420 721 775 666.
Formulář
Formulář pro vrácení, výměnu a reklamaci zboží naleznete ke stažení zde.